NO

Vi har gitt Amfi Brotorvet nytt utseende!

Amfi

Ny profil – bedre resultat

I 2014 inngikk BrandFactory en avtale med Olav Thon Gruppen som inneholdt levering av skilt og dekor innvendig og utvendig. Dette inkluderte også Amfi kjøpesentrene som tilhører Olav Thon Gruppen. Amfi kjøpesentrene fokuserer på lokal tilpasning for å skape en nærhet til kunden.

Først ut var Amfi Brotorvet som ønsket en omfattende omprofilering innvendig med henvisningskilt, veggskilt, pyloner og dekorasjon i form av print på folie. Vi hadde et tett samarbeid med senterleder og utviklet et konsept med gamle bilder av nærområde, som skulle skape en rød tråd gjennom kjøpesenteret. I dag jobber BrandFactory med 10 sentere som skal om omprofileres i den nærmeste fremtid.

Ønsker du noe lignende?

Erlend Stornæs

Erlend Stornæs

Key Account Manager

911 08 222 erlend.stornaes@brandfactory.no
Hensvisningskilt

Kompetanser i bruk

Logo i utfrest akryl

Dette sier AMFI

"BrandFactory representer kvalitet i alle ledd med kundens ønsker og behov i fokus. Profesjonalitet fra prosjekt til sluttprodukt, samt en bonus at de er alle veldig hyggelig og jobbe sammen med underveis i prosessen."

Bjørn Gunnar Standal Darre, Senterleder Amfi Brotorvet

  • BrandFactory har fått ny visuell identitet

    Nyhet

    Ny identitet – samme navn, samme mennesker, samme tjenester og samme innovative tilgang til design, prosess og kvalitet. Vi er stolte av og endelig presentere vår nye og moderne identitet. BrandFactory Norge beholder navnet som vi har hatt siden oppstarten i Norge i 2004, noe vi er veldig fornøyd med.
  • Ny profil – bedre resultat

    Prosjekt

    I 2014 inngikk BrandFactory en avtale med Olav Thon Gruppen som inneholdt levering av skilt og dekor innvendig og utvendig. Først ut var Amfi Brotorvet som ønsket en omfattende omprofilering innvendig med henvisningskilt, veggskilt, pyloner og dekorasjon i form av print på folie.
 ? 
Trenger du hjelp?