NO

Et førsteinntrykk som gir varig virkning

Butikkjeder

Få kundene til å stoppe opp

Salgs- eller servicenivået avhenger av kundeopplevelsen, og derfor må butikkens eller anleggets utseende, tilpasning og generelle følelse være perfekt synkronisert med dine produkter eller tjenester. Når det første kundene ser er en flott fasade, et skilt eller et inngangsparti, er det første skrittet mot et profesjonelt forhold mellom deg og kunden allerede tatt.

Uavhengig av ditt ekspertiseområde, er ditt syn på verden rundt deg forbundet med ditt generelle omdømme og hvorvidt du blir oppfattet som seriøs og profesjonell. Sørg for at utseendet yter deg rettferd og bringer deg nærmere avtaler og godt omdømme.

Informasjon om kundeopplevelsen?

Erlend  Stornæs

Erlend Stornæs

Key Account Manager

911 08 222 erlend.stornaes@brandfactory.no
  • BrandFactory har fått ny visuell identitet

    Nyhet

    Ny identitet – samme navn, samme mennesker, samme tjenester og samme innovative tilgang til design, prosess og kvalitet. Vi er stolte av og endelig presentere vår nye og moderne identitet. BrandFactory Norge beholder navnet som vi har hatt siden oppstarten i Norge i 2004, noe vi er veldig fornøyd med.
  • Ny profil – bedre resultat

    Prosjekt

    I 2014 inngikk BrandFactory en avtale med Olav Thon Gruppen som inneholdt levering av skilt og dekor innvendig og utvendig. Først ut var Amfi Brotorvet som ønsket en omfattende omprofilering innvendig med henvisningskilt, veggskilt, pyloner og dekorasjon i form av print på folie.
 ? 
Trenger du hjelp?