NO

Et sterkt nordisk samarbeid

BrandFactory Group

Fordeler på tvers av grensene og styrken ved lokal tilstedeværelse

BrandFactory Group er et nettverk av engasjerte medarbeidere som samles rundt et felles mål; å gjøre det lettere for deg å oppnå suksess gjennom kraftfull visuell kommunikasjon. Vår oppgave er å gjøre sterke konsepter til virkelighet, og å oppfylle og overgå dine forventninger uansett hvem du er, hva du selger og hvor du befinner deg.

Tidligere var vi åtte foretak med en felles lidenskap for kommunikasjon. I 2017 besluttet vi å forene oss til én gruppe med ett felles familienavn – BrandFactory.

Mer enn 580 dedikerte og profesjonelle medarbeidere i Norge, Danmark, Sverige og Finland bruker alle sine ferdigheter og erfaringer til å hjelpe deg med vellykket merkevarebygging. 

/

Vi er bevisste på vårt ansvar

BrandFactory som helhet integrerer aktivt sosiale og miljømessige hensyn i all virksomhet og all interaksjon med interessenter. BrandFactory Group arbeider kontinuerlig for å sikre at vi, våre partnere og alle våre leverandører driver virksomhet i tråd med internasjonale og nasjonale lover, bestemmelser, regler, forskrifter og standarder, spesielt når det gjelder forretningsdrift, menneskerettigheter, arbeidsvilkår og bærekraft.

Les mer om Miljø og CSR 

Økonomien i størrelse og kombinert erfaring

Å være en del av et stort gruppenettverk handler om å slå sammen kreftene og dra nytte av kreative og praktiske fordeler. Det fører aldri til at vi fjerner oss fra det lokale engasjementet eller inngår kompromisser i det tette forholdet til kundene våre, siden vi fortsatt fungerer som kompetente lokale virksomheter med et sterkt fundament.

  • BrandFactory har fått ny visuell identitet

    Nyhet

    Ny identitet – samme navn, samme mennesker, samme tjenester og samme innovative tilgang til design, prosess og kvalitet. Vi er stolte av og endelig presentere vår nye og moderne identitet. BrandFactory Norge beholder navnet som vi har hatt siden oppstarten i Norge i 2004, noe vi er veldig fornøyd med.
  • Ny profil – bedre resultat

    Prosjekt

    I 2014 inngikk BrandFactory en avtale med Olav Thon Gruppen som inneholdt levering av skilt og dekor innvendig og utvendig. Først ut var Amfi Brotorvet som ønsket en omfattende omprofilering innvendig med henvisningskilt, veggskilt, pyloner og dekorasjon i form av print på folie.
 ? 
Trenger du hjelp?